Neden Zumbara?

Mart 15, 2012

Bugün Hürriyet ve Radikal gazetelerinde Zumbara’nın haberi çıktı! Bu vesileyle biz de neredeyse bütün gün boyunca zumbara dünyasına katılmak isteyenlerin doldurduğu formları inceledik.  Biliyorsunuz, giriş formunda sorduğumuz sorulardan birisi de “Neden Zumbara?”.  Bu soruya o kadar güzel yanıtlar geldi ki,  bir kısmından dergi çıkardık 🙂

Yanıtlarınızla bize ilham verdiğiniz, zumbaranın varolma sebeplerini bizlerden daha iyi anlattığınız için teşekkür ederiz. Umuyoruz çok yakın bir zamanda Zumbara dünyası alternatif olmaktan çıkıp hepimizin hayatına yerleşir.

neden zumbara?

2 Responses to “Neden Zumbara?”

  1. Hasan ileri Says:

    Dün gece uçaktan indim havaalanindaki otoparktan aracımı aldım Mecidiyeköy civarında radyom açık olarak hareket halindeyken radyoda zumbara adını duydum .radyomun sesini actım herzaman boğaz Köprüsü’nde gecenin ışıkları altında boğazı seyrederken o anda sadece radyo ile ilgileniyor ve sadece zumbara nin ne olduğunu anlamaya çalışıyordum bugün ise aklımda sadece zumbara vardı aksam eve geldim Bılgısayar basında zumbarayi inceliyorum ve benimde bu platforma üye olmam gerektiğine karar verdim.


Bir Cevap Yazın

