Zumbara Ekibi Büyüyor

Aralık 24, 2011

İsmim Kardelen. Boş zamanım diye adlandırdığım zaman dilimi, yapmam gerekenlerden geriye kalan kısımdır, ama hiç bir zaman boş değildir. Çalışmam gereken derslerim ve yapmam gereken diğer işler bitip de elimde “boş zaman”ım kaldığında sürekli kendime faydalı işler yapmaya çalışırım. Bunlar gerek internetten belgesel izlemek olabilir, gerek etaminden iPod kılıfı, ya da arkadaşıma doğum günü hediyesi kitap arası yapmak olabilir. Sürekli bir şeyler okuyup öğrenmeyi severim, ders çalışmaya mola verdiğimde kitap okumaya geçerim, kitap okumaya mola verdim mi takı yaparım, ama asla boş durmak istemem. Kısaca lafı şuraya getirmek istiyorum, ben bu sebeplerden dolayı Zumbaraya katıldım. Aldığım mailden sonra Zumbara sitesine kayıt oldum ve adeta aşık oldum kendisine. Ben öğrenci halimle “Nasıl ucuza yoga öğrenebilirim?” “Resim yapmayı kitaptan öğrenmek çok mu zor olur?” gibi sorularla boğuşurken bu site bana matematik derslerinde öğretilmeyen ama derste öğretilenlerden çok daha değerli bir denklem sundu:

1=1

Ben insanlara yardım ettikçe insanlar da bana yardım edecekmiş. Ben onlara fotoğraf çekmeyi öğretecekmişim karşılığında da üç top çevirmeyi öğrenecekmişim. Ya da İngilizcelerini geliştirmelerine yardımcı olunca biri de bana Japon kılıç sanatını anlatacakmış. Ben ne kadar zamanımı verirsem, ben de o kadar zaman alacakmış.

Mükemmel!

Şimdi ben de Zumbarayla birlikte çalışıyorum. Böyle bir oluşumun parçası olmaktan da mutluluk duyuyorum. Özellikle twitter ile ilgileniyorum (@zumbaradan) ama genel olarak da sürekli aklımın bir köşesinde Zumbara. Nasıl hep beraber daha güzel bir hale getirebiliriz Zumbarayı diye düşünüyorum. Sürekli arkadaşlarıma öneriyorum, yakında kimleri Zumbaralı yapacağımı aklımda listeliyorum, tanımadığım insanların eskrim yaptığını öğrendiğimde ya da ingilizcelerini geliştirmeye çalıştıklarını duyduğumda doğrudan sitenin adresini en yakın kağıt parçasına yazıyorum. Mutluluk paylaştıkça çoğalır diyoruz ya, Zumbara da paylaştıkça güzelleşir aynı şekilde.

Sizlerle beraber bu güzel siteyi paylaşmaktan çok mutluyum, benimle iletişime geçmeyi dileyeniniz olursa buyrun Zumbara profilim burada.

Hepinize huzur ve mutluluk diliyorum.

Tanıştığıma çok memnun oldum.

Kardelen Ergin


One Response to “Zumbara Ekibi Büyüyor”

  1. medicineWords Says:

    Tebrikler Zumbara ekibi!


Bir Cevap Yazın

