Hediyeler hazır mı?

Aralık 21, 2011

Merhaba

Size de olur mu bilmem ama bazen tarih atarken kendimi çok garip hissederim ve düşüncelere dalmadan edemem. Dün yine derste tarih atarken dalıp gitmişim kendime geldiğimde dersin ilk yarısı bitmek üzereydi. Önce çoktan aralık ayının yarısını bitirdiğimizi fark ettim sonra zamanın geçiyor olmasının korkusuyla telaşa kapıldım. Mayıs bitti, temmuz da bitti ya da eylül o da bitti, hiç önemli değil, peki ya aralık? Aralık biterse 1 yılda bitmiş demek, sonra bu geçen bir yıl için hesap kitabın yapılması demek, yapılan yanlışlarla yüzleşmek demek, hatalarınızın suratınıza fiuuvv fiuuvv  sesleriyle çarpması demek…. Durun durun korkmayın aynı zamanda yeni hayaller, yeni bir yıla başlamanın heyecanı, beklentilerin dile getirilmeye başlanması, değişime inanmak, günlerin uzamaya başlaması da demek…

Ben bardağın dolu tarafını görmeyi sevenlerdenim sanırım o yüzden korkularım hemen yerini olumlu düşüncelere bırakır. Güzel anılar, iyi dostlar hemen gözümün önüne geliverir. İşte nasıl geldim bu düşüncelere bilmiyorum ama kendime gelmemden az önce, ne güzel bir yıl geçirdim, arkadaşlarımı da pek severim, herkese bir hediye vermeliyim yılbaşında gibi düşünceler vardı kafamda. Kendime geldim ama konuyu kapatmadım herkese bir hediye yazdım bir köşeye.

Dersten sonra nasıl yaparım, ne alsam, kim ne sever diye düşünmeye başladım (uzatmayacağım bu sefer:)) sonuçta da neden kendim yapmıyorum ki hediyeleri diye düşündüm. Hem daha anlamlı, hem daha sevimli hem de üretmek her zaman daha iyidir değil mi? Ben herkes için hediye düşünmeye başladım bile. Sizin de bu fikri beğeneceğinizi düşündüğümden paylaşmak istedim. Hatta bir adım ileri gidip sizin için zumbara taleplerini inceledim ve hoşunuza gidebilecek talepleri bir araya topladım ve listeledim.

Takı yapmayı öğrenmek ve kendi ellerinizle yaptığınız takıları hediye etmek çok güzel olmaz mıydı? Fatma Cengiz kolay takı yapmanız için size yardımcı olabilir. Fimo tekniğiyle takı yapmayı öğrenmek isterseniz  Begüm Vatansever ile konuşabilirsiniz.

Rengarenk keçelerle yaratıcılığınızı zorlayacağınız bir hediye peşindeyseniz doğru adres Senem Gökçe Okullu.

Etamin üzerine işleyeceğiniz kolay desenler ile çok güzel hediyeler yaratabilirsiniz. Kardelen Ergin sormanız gereken zumbaralı.

Yılbaşı gecesi sevdiklerinize güzel bi akşam yaratmak da hediye sayılır bence. Hiç yemek yapmayı bilmiyorum diyorsanız Sedef Zorbozan size yardımcı olabilir:) Ayrıca mutfak kategorisinden ararsanız yemek pişirme arzlarını bulabilir içlerinden seçebilirsiniz.

Kategoriler arasında gezinirken daha farklı fikirlere rastlamanız da mümkün. Mesela arkadaşlarınızdan biri kukla yapımıyla ilgileniyorsa onu zumbara’ya davet edebilir ve birlikte Senem Gürez’in kukla çeşitleri ve yapım teknikleri arzına talepte bulunabilirsiniz.

Son olarak çok güzel hediye fikirlerim var ya da bence benim yaptığım şey çok güzel hediye olur diyorsanız kendiniz arz girebilir ve bilginizi başka bir zumbaralıya hediye olarak verebilirsiniz.

Ayrıca hediye fikirlerinizi(hatta yaptığınız hediyeleri) paylaşırsanız bize de fikir vermiş olursunuz, pek seviniriz.:))

Sevgiler, çok mutlu yıllar
gülden

Bir Cevap Yazın

