Yok Böyle Panayır!

Eylül 28, 2011

Begüm Erenler’in panayırla ilgili yazısını sizlerle paylaşmak istedik. Çok teşekkürler Begüm! Sayenizde çok özel bir gündü. Son vapur vakti çok çabuk geldi çattı. Sizlerle bir haftasonu geçirmek isterdik. Bu ilhamla 2012’de bir kaç günlük ‘Zumbara Panayırı Kampı’ düzenleme fikrini programımıza aldık. Haberiniz olsun 🙂 Haydi buyrun yazıya, keyifli Cumartesiyi tekrar hatırlamak adına:

Kabataş’ta Ayşegül’ün sıcak karşılaması tam Zumbaralık’tı öncelikle. Kalabalıktan birlikte oturamadık vapurda ama  çok güzel  sohbet  ettik İsmet Özün’le. Bana tohum takasla ilgili hep merak ettiğim bilgileri verdi.

Adaya vardık, orada yaşayan bir zumbaralı Aykut Öztürk rehberimizdi yürüyüş boyunca. Harika bir yere vardık; deniz kenarı, ferah, sakin: orası bize uygun, biz oraya uygun. Koyuldu yerdeki  tezgahlara özenle seçilmiş eşyalar, yayıldı leziz börekler, kekler, yazıldı kartonlara servisler…

Eşyalara, yemeklere pek bakan olmadı başlarda, herkes kaynaşma derdinde. Sonra halka olduk tanıttı herkes kendini. Hummalı bir çalışma başladı hangi servisi seçmeli? yaratıcı drama, çigong, müzik mi yapsak derken baktım 3 emo-trans müşterisi kapıda. Zevkle verdim servisimi, haketmiştim yemekleri! Orienteering  ve  AT  projeleri konusunu bilenlerle sohbet ve geldi gün batımı.  Vurmalılarla  kutladım gün batımını. Hep isterdim bir orkestrada vurmalı çalmak, ders almak değil öyle gönlümce çalmak. İşte gün o günmüş…

Dönüşte vapurda yerlere oturduk öyle kalabalık. Yol boyu hem  zumbaradan hem internet pazarlamasından bahsettik  Meltem Şendağ ile. Hem de kalan üzümleri yemece…

Gönlümde  dostlar, zihnimde yeni bilgiler, çantamda kendime etek, oğluma kitap, kızıma yapışan dövmeler, döndüm evime. Ne diyeyim? Yok hakikaten böyle panayır İstanbul’un hiç bir yerinde!

Hem de gidiş dönüş yolculuk dahil toplam 6 tl ye!

Not: o gün perküsyona takılan arkadaşlara bir link yolluyorum; birdahaki sefere boşuna taşımayın bütün o aletleri

Begüm Erenler


Bir Cevap Yazın

