Zumbarayla bir günüm…

Ağustos 19, 2011

Bugün Kuzguncuk’ta Refika’nın Mutfağının bulunduğu Simotas binasından çalışıyoruz. Mekanın güzelliği insanın hayal gücüne nasıl da dokunuyor…

Bugün öğleden sonra da sokaklarda insanlara soruyoruz: tüm hayalgücünüzü kullanın, ne yapabilmeyi isterdiniz? Bu cevapların olduğu bir video çekmek ve bu videoyu paylaşmak planımız!

Hazır hayalgücünü kullanıyorken ben de bugünümü hayal ettim. Ve hayal etmenin en zevkli yöntemini Zumbarayı kullandım:)

Günüme başlamanın en güzel yolu ne acaba diye düşündüm ve Hatice Kapudere‘den bir yoga ve meditasyon seansı alma fikrinin şahaneliğine kapıldım. Ve işte yoga ve meditasyon sonrası enerji doluyum ama zihnim de yerli yerinde! Bayılıyorum bu ruh haline.

Hayal bu ya, günümü devam ettirmek için Efsun Tekneci ile birlikte Yedikule Hayvan Barınağında keyifli bir gün geçirmek nasıl olur acaba diye soruyorum kendime. Kendimden, ‘süper olur’ cevabını alıp yollara düşüyoruz Efsun ile. Hayvanlar aleminin keyfi yetmiyor ve 1 saatlik etkinliğimiz 3 saati buluyor. Barınakta harika bir fikir geliyor aklıma. Burcu Çömlek‘i arıyorum ve şöyle diyorum ona: ‘Burcu, çok yakında bir yeğenim olacak. Ona hayvanlar aleminin ilhamı ile bir hediye hazırlamak istiyorum. Origami ile bunu yapmama yardım eder misin?’ Günün sonunda elimde rengarenk hayvanlarım, bir kaç aya doğacak yeğenimi beklemeye hazırım 🙂

Farklı mı farklı, zevkli mi zevkli bir gün geçirmemi sağladılar Zumbaralılar sağolsunlar. Ama hayal olmasına gerek yok, hali hazırda bu kişiler bu servisleri Zumbara Dünyasında sunuyorlar. Haberiniz olsun!!!!

3 Responses to “Zumbarayla bir günüm…”


  1. […] This post was Twitted by zumbaradan […]


  2. mükemmel bir gun . böyle bir gunde yanınızda olmak için her şeyi verirdim :))) sonra hep birlikte origami 😀


  3. […] heyecanlanırdınız. Sonra girilen arz ve taleplerin arasındaki bağlantıları kurmaya başlar, buradaki ve şuradaki gibi hayallere dalardınız.  Sonra bunların aslında bir hayal olmadığını, […]


Bir Cevap Yazın

