Kelebek etkisi oyunları Zumbaranın facebook sayfasında devam edecek…

Ağustos 16, 2011

‘Kelebek Etkisi’ macerasına başladı ama devam ettiremedi diye düşünen varsa aranızda durum böyle değil. Günlük hayatımda küçük oyunlar ile devam ettirdiğim bu serüvenin formatına kafa yormaktaydım. Eeee malum blogdan yayınladığımız günlük, 2 günlük veya haftalık kelebek etkisi rolleri blog yazılarımızı e-mail yolu ile alan bir çok kişiyi e-mail bombardımanına tutabilir diye düşündüğümüz için bundan böyle bu deneyi Zumbara’nın Facebook sayfasından devam ettirmeye karar vermiş bulunuyorum.

Her 2 güne 1 kelebek etkisi oyunu ile devam edeceğim bu deneyde sizlerin de desteğine ihtiyacım var. Yorum yazarak bu serüvene devam etmem için beni destekleyebilir, yeni fikirlerde bulunabilir ve hatta sizler de yayınladığım küçük oyunları yaparak görüntülerini paylaşabilirsiniz. Tüm bunlar gerçekten benim için önemli. Böylelikle sizde ‘kelebek etkisi’ çemberinin içinde bir halka olursunuz.

O zaman ‘kelebek etkisi’ ile ilgili bu kararımı açıkladıktan sonra bu günün oyunundan bahsedeyim. Bu hafta biraz daha kendimi iyi etmeye yönelik oyunlar yaparak bunların etkilerini gözlemlemek istiyorum. Biraz da rahatsızım, bu yüzden kendimi şımartmak hiç fena olmayacak.

Bugünün oyunu: En az 5 ağaç bulunan bir ortama gidin, orada en azından 15 dakika geçirin ve sonunda kimsenin ne düşüneceğine aldırmadan gözünüze kestirdiğiniz bir ağacı sımsıkı kucaklayın!

Ben oyunumu yaptım bile. Hem de Belgrad ormanında. 5 ağaç ne kelime, koskoca ormanın ortasındaydım. 15 dakika ne kelime 1 saatimi tek başıma ağaçlarla geçirdikten sonra, üzeri neredeyse yeşil bir battaniye ile çevrili koca bir ağacı kucaklamak için kollarımı ve ellerimi sonuna kadar açtım:)

Keyfime diyecek yoktu yani! Bana katılmak isteyen var mı bu oyunda?

One Response to “Kelebek etkisi oyunları Zumbaranın facebook sayfasında devam edecek…”


  1. […] This post was Twitted by zumbaradan […]


Bir Cevap Yazın

