Kelebek Etkisi: 3. Görev. ‘Hayatıma Girdiğin için Minnettarım, Çünkü…’

Temmuz 26, 2011

Tüm haftasonumu kelebek etkisi maceramı gözlemleyerek geçirdim. İlginç bir oyun haline gelmeye başladı benim için. Bugün sabah uyandığımdan beri ‘bugün ne yapsam?’ ı düşünüyordum, cevabını ise karşıdan karşıya geçerken iki arkadaşın içten gelen kucaklaşmalarında buldum!

Yani Kelebek Etkisi Görev 3: Benim için çok değerli olan arkadaşlarımdan birine ‘Hayatıma girdiğin için minnettarım, çünkü…’leri sıralamaya karar verdim.

Bu görevi çoktan tamamladığım için sizlerle deneyimimi paylaşabilirim.

  • İlk önce kendi içimde çünküleri sıraladım, bu yüzümde aptal bir gülümsemeye sebep oldu. Minnettar olmama sebep olan ne çok şey varmış şaşırdım!
  • İkinci olarak ona söyleyecek uygun bir zaman ve mekan aradım.
  • Sonra baktım uygun bir zamanı ve mekanı yok bu işin, yalnız kaldığımız bir anda ben de sana bir şey söyleyecektim diye açtım lafı…
  • Pufff ne zormuş. Gençlik yıllarındaki ‘çıkma teklifi etmek’ gibi bir şeymiş bu iş 🙂 Ama sonunda başardım. Sözlerimi tüm samimiyetimle söyledim ve ben de samimi bir kucaklaşma ile ödüllendirildim!

Yani çok basit ama günüme enerji getiren başka bir deneyim oldu! Minnettarlığın sözlere dökülmesi gerekli ve etkiliymiş…

Kim bu kelebek etkisinin ulaştığı kişi merak ediyorsanız ona bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

Var mı bu deneyimi yapmak ve sonuçlarını paylaşmak isteyen? Kesinlikle tavsiye ederim!

Bir Cevap Yazın

