Altınoluk-İstanbul Hattında Paylaşımlar Devam Ediyor

Aralık 23, 2010

21 Aralık 2010, saat 20.00, Cihan İlhanlı ile randevumuz var, o zumbaradaki ilk hizmetini verecek ben de ilk defa hizmet alacağım, yani ikimizde heyecanlıyız. Merak etme ben daha önce telefonda hizmet verdim, eğlenceli oluyor dedim. Meğerse rahatlatılmaya ihtiyacı olan biri değilmiş. Cihan’la önce birbirimizi tanımaya çalıştık, Cihan zumbaranın en aktif destekcilerinden, nasıl diyorsunuz siz, o bir “zumbaracı” 🙂

Ne yalan söyleyeyim zumbara gibi bir hediye ekonomisi oluşumu içinde internetten satış teknikleri hakkında bir paylaşım yapmak biraz garibime gitti. Pazarlama, satış, reklam, müşteri gibi kelimeler beni hep rahatsız etmiştir. Ama bugünlerde bir arkadaşımla birlikte hem toplumsal faydası olduğuna inandığımız, hem de bizi içinde bulduğum maaşlı kölelikten kurtarıp faydalı işlere vakit yaratacak bir iş kurma peşindeyiz. dunyayikurtarankadinlar.blogspot.com adresinde dünyada yaygın ama Türkiye’de henüz bilinmeyen çevre ve kadın sağlığı dostu bir ürün satıyoruz. İşte bu hiç anlamadığım satış işleri için gökte aradığım yardımı Zumbara’da buldum. İnternetten uzun süredir çeşitli ürünlerin satışını yapmakta olan Cihan deneyimini paylaşmak istiyordu. Ben de ona bir mesaj attım:

Cihanla 1 saatlik telefon sohbetimiz sırasında en iyi tanıtım ve ödeme yöntemlerinden, sosyal ağların ne kadar etkili araçlar olduklarından, belirlediğiniz fiyattan websitenizin ismine kadar tanıtımımızı etkileyecek bir sürü şeyden söz ettik. Araya sohbet de karıştırınca tadından yenmez bir paylaşım oldu. Gerçi Cihan’ın sunduğu hizmetlere bakınca ben en sıkıcısını seçtim diye düşünüyorum. Diabolo çevirmek ya da capoeira yapmayı öğrenmek İstanbul’da yaşayan zumbaralılara kısmetmiş. Ama organize olursak gelip Kazdağlarında da bu hizmetleri vereceğinin sözünü aldım!

Cihan’a fikirleri, önerileri, zamanı ve samimiyeti için teşekkür ederim. Bitirmeden önce Zumbarayı bize getiren, bizi Zumbara’da toplayan güzel akıl Ayşegül’e ve tüm zumbaracılara teşekkür etmeliyim. Sayenizde başka bir dünyayı mümkün kılıyoruz.

İlknur Urkun

3 Responses to “Altınoluk-İstanbul Hattında Paylaşımlar Devam Ediyor”

  1. cihan Says:

    :)yardımcı olabildiysem ne mutlu bana …

  2. aysegulguzel Says:

    Merhabalar Ilknur,
    Ellerine saglik, cok zevkli bir yazi olmus 🙂 Aynen dedigin gibi, Zumbara Dunyasindaki hepimiz baska bir dunyayi mumkun kiliyoruz. Tum bu surecte, bizimle oldugun icin cok cok tesekkurler. Sevgiler.

  3. ilknur Says:

    beğenmenize sevindim 🙂


Bir Cevap Yazın

