3’ü bir arada paylaşım

Kasım 25, 2010

Cumartesi gününü Zumbara paylaşımları ile geçirmek, kesinlikle günü daha güzel yapıyor. Günün sonunda işe yarar hissetmek, tatmin olmak, yeni arkadaşlıklara başlamak, bol bol muhabbet, yeni şeyler öğrenmek, sorunlarınıza çözümler bulmak, ve yüzünüzde kocaman bir gülümseme…Bunlar sadece Zumbara paylaşımının size getirdiklerinden bazıları!

Bayram öncesi, Altan Bölük ve Ayşegül Güzel (yani ben), Ayşegül Güzel’in evinde buluştular. Bilenler bilir evimde ne zamandır bir tadilat havası vardı, ve gerçekten ustalardan inanılmaz derecede sıkılmıştım. Güven duygusu ustalar ile aramda hiç mi hiç bulunmayan bir duyguydu ve bu beni gerçekten rahatsız etmeye başlamıştı. Ama takılması gereken bir kaç avizem kalmıştı, o kadar.  O zaman ben de çözümü Zumbara’da buldum:

Zaten Altan ile Zumbara üzerinden konuşuyorduk. O bana pilates dersi verecek, ben de ona inovasyon metedolojileri hakkında bilgilendirme de bulunacaktım. Sonuç süper oldu. Gelmişken avizelerimi de taktı, ve dolu dolu bir gün geçirdik. Ben 1 saat kazandım, Altan’a da 2 saatlik ödemede bulundum ve  gerçekten kendimi çok iyi hissettim, birine küçük de olsa bir yardımım dokubildiği için. Aynı zamanda evimdeki tadilat sonuçlanmış oldu ve tüm bu stresi atmak için pilatesden daha iyisi olamazdı galiba 🙂

Bir Cevap Yazın

