Sevgili Günlük, Diyarbakır Yollarındaydım…

Haziran 29, 2010

Sevgili Günlük,

Paylaşma aşkına yine düştüm yollara. Malum bilirsin bir şeyi gerçekten deneyimlemek istersem bunun bahanesi olmaz. Kafana koyduğun şeyi bir saniye bile beklemeden yapmaya koyulacaksın bu dünyada. Nede olsa hayat beklemeye gelmez!

Bu satırları yazarken Van gölü turizmin sayın yolcusu olarak Diyarbakır-Van yollarındayım, ancak bu diğer bir hikâyenin konusu. Olay şu ki Van’a gitmeyi kafama koyduktan sonra bir de ne göreyim İstanbul’dan Diyarbakır’a taşınacak birisi taşınma konusunda yardım istemesin mi Zumbara’dan. Dedim ki: “Neden olmasın, ilk önce Diyarbakır’a uğrarım.”

Hemen yollara koyuldum. Önce Ankara, sonra Adana derken sonunda Surlar Şehri Diyarbakır’daydım.

Görevim kolilerin eve düzgün çıkmasını ve içindeki eşyaların kırılmamasını sağlamaktı. Bu ne kadar kolay gibi gözükse de zorlu bir görevdi. Tüm ekibi motive etmem, yaptıkları işten zevk almalarını sağlamam gerekti.

Sonrasında ise kolilerin açılmasını ve eşyaların organizasyonunun sağlanmasına destek attım. Bu işten çok iyi anladığımı belirtmeliyim. Ben eşyaları düzenlemek için doğmuşum.

Tüm bu paylaşımdan alnımın akı ile çıktığımı söylemeliyim. “Zumbara Etkisi” büyüktü. Yeni insanlarla tanıştım, bir şeyler yaparken diğerleriyle birlikte eğlendim ve yaptığın işin aslında bir bahane olduğunu tecrübe ettim. Eee tabii zaman kumbarama 5 saat daha attım 🙂

Yaşasın Zumbara!

One Response to “Sevgili Günlük, Diyarbakır Yollarındaydım…”

  1. OGAN Says:

    Açıkcası merak ettim eğer sizin için bir sorun teşkil etmiyorsa ne için diyarbakıra taşındığınızı paylaşabilirmisiniz?


Bir Cevap Yazın

